i just live because i love to

Visst har något gått ganska snett när jag(alltid godissugen) är inne på hemmakväll och ser drivorna av godis, drickor, chips osvosv men bara blir äcklad för att jag är bara sugen på frukt?
Köpte mandariner isället! niceee. när jag kom hem åt jag tre bullar mamma bakade igår. mums hehe
fick förresten sluta 1 och ½ timma tidiagre idag, inställd idrott! fick snake på miniräknaren också, äntligen. tack killen som linnea kände.
Två träningar ikväll, däremellan träffa robin och gå på kansliet och så, taggad.
proffset

Kommentarer
Postat av: HAnna

Svar:Samma dag som bilden ett inlägg ned:D

2011-09-18 @ 22:13:51
URL: http://pirathatten.blogg.se/
Postat av: Am anda

sv: tack gullet :*

2011-10-01 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0